Meest gestelde vragen
Hieronder vind je een overzicht met vragen en antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht jouw vraag of antwoord er niet bij staan, neem dan hier contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn product retourneren?
Na annulering heb je 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket. Meld hier je pakket aan voor retour.
Hoe kan ik mijn product ruilen?
Je kunt een artikel ruilen door deze te retourneren en een nieuwe bestelling in de webshop te plaatsen.
Wat is de levertijd van een bestelling?
Voor de meeste artikelen geldt: van maandag tot en met vrijdag voor 22.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. De verwachte leverdatum vind je op de site bij ieder artikel.
Betaal ik verzendkosten bij een bestelling?
Voor alle bestellingen geldt dat je geen verzendkosten betaalt.
Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via e-mail?
Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in je spam/ongewenste inbox terechtkomen. Check deze daarom altijd. Heb je de e-mail niet ontvangen binnen een uur na het plaatsen van de bestelling en heeft er wel een betaling plaatsgevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe plaats ik een bestelling?
- Stap 1: Kies jouw nieuwe item(s) uit.
- Stap 2: Plaats je item(s) in je winkelmand.
- Stap 3: Vul je persoonlijke gegevens in of log in.
- Stap 4: Controleer je adres.
- Stap 5: Kies of je jouw pakket thuis wilt laten bezorgen of dat je het liever ophaalt bij een PostNL- of DHL-punt.
- Stap 6: Kies de gewenste afleverdatum en tijdvak.
- Stap 7: Selecteer jouw bank. Mocht je in het bezit zijn van een kortingscode, dan kun je deze nu invoeren.
- Stap 8: Controleer nogmaals jouw bestelling en ingevoerde keuzes en kies voor “bestelling betalen”. Je zal automatisch worden doorgeleid naar de betaalpagina.