Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je eerste order. INSCHRIJVEN
bag
Winkelmandje

Uw winkelwagen is leeg.

  • Home
  • /
  • Klantenservice
  • /
  • Garantie en klachten
  • Garantie en Klachten

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het weleens voor dat er met een product iets is, waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou behoren te ontdekken, dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in het algemeen twee maanden. Indien je tijdig contact met ons opneemt, zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@lastradashoes.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan de rechter voor te leggen of via het ODR-platform van de Europese Commissie aan te melden voor behandeling door een alternatief geschillenorgaan. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Dit kan alleen als jouw klacht nog niet elders in behandeling is.

    Cookies op La Strada.

    Wij gebruiken cookies voor analytische en marketingdoeleinden. Lees meer over ons cookiegebruik in de cookie policy.