Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting op je eerste order. INSCHRIJVEN
Naar de startpagina
wishlistaccountbag
  • Home
  • /
  • Klantenservice
  • /
  • Retourneren en Ruilen
  • Retourneren en Ruilen

    Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling niet wilt hebben. Je hebt dan het recht jouw bestelling te annuleren tot 14 dagen na ontvangst.

    Je hebt na annulering 14 dagen om jouw product retour te sturen. Zodra wij uw retourpakket in originele staat ontvangen hebben zullen wij het binnen 5-10 werkdagen verwerken op onze retourafdeling. Je krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd minus de eventuele verzendkosten. Dit duurt ongeveer 2-3 werkdagen na verwerking voordat het geld weer terug op je rekening staat. 
    Enkel de kosten voor retour van je thuisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,75 per pakket.  Retour sturen van je bestelling is op eigen risico. Bewaar daarom goed het afleverbewijs tot je retour is verwerkt. Maak eventueel een foto van je retour zodat je altijd bewijs hebt mocht er onverhoopt iets misgaan. 

    Meld je pakket hier aan. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@lastradashoes.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour terugstorten, mits het product in goede orde retour ontvangen is.

    Mocht het product beschadigd zijn of is de verpakking meer beschadigd dan nodig is om het product te proberen? Dan kunnen we deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel je bestelling dus met zorg en verpak deze goed als je hem retour stuurt.

    Retourneer uw pakket

    Bestelling ruilen?

    Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@lastradashoes.com. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending. Je kunt dan zelf een nieuw artikel bestellen in onze webshop.

    Een beschadigd of incorrect artikel retourneren?

    Heb je een artikel ontvangen wat niet helemaal juist is? Stuur ons dan een foto van het artikel onder vermelding van je ordernummer naar klantenservice@lastradashoes.com. 

    Hebben jullie mijn retour ontvangen?

    Het kan tot 15 dagen duren voordat we je retour ontvangen. Alle geretourneerde artikelen worden bij aankomst geïnspecteerd. Als ons kwaliteitscontroleteam niet tevreden is met de staat waarin een artikel is geretourneerd (als het bijv. gedragen is) en we het niet meer op voorraad kunnen nemen, kunnen we je retourzending mogelijk niet accepteren en moeten we het mogelijk naar je terugsturen. Zodra het is geïnspecteerd wordt automatisch een terugbetaling verstrekt naar de betaalmethode die je hebt gebruikt om je oorspronkelijke bestelling te plaatsen. Mocht je na de bovenstaande tijdsframe nog geen e-mail of terugbetaling hebben ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Vermeld je oorspronkelijke bestelnummer, welke artikelen je retour hebt gestuurd, wanneer je ze hebt teruggestuurd, en je tracking nummer of verzendbewijs. 

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.